Lista cuprinzând documentele de interes public produse şi / sau gestionate, potrivit Legii nr.544/2001, care constituie informaţii de interes public
- Coordonatele de contact ale instituţiei publice, respectiv: denumirea, adresa, nr. de telefon, nr. de fax, adresa de e-mail, adresa paginii de internet;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Primăriei Comunei Dorna Candrenilor, program de audienţe.
- Acte normative ce reglementeaza organizarea si functionarea institutiei;
- Proiecte ale actelor normative ( Hotărâri ale Consiliului Local, Dispoziţii ale Primarului );
- Hotărârile cu caracter normativ ale Consiliului Local al Comunei Dorna Candrenilor;
- Dispoziţiile cu caracter normativ emise de Primarul Comunei Dorna Candrenilor;
7 Procesele verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
- Componenţa Consiliului Local al Comunei Dorna Candrenilor nominală, numerică şi apartenenţa politică;
- Informări întocmite pe Primarul Comunei Dorna Candrenilor privind starea economică şi socială a localităţii, în concordanţă cu atribuţiile ce revin autorităţilor administraţiei publice locale, precum şi informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local;
- Rapoarte anuale de activitate întocmite de consilieri şi de catre viceprimar;
- Actele normative care reglementează organizarea şi functionarea Primăriei şi a Consiliului Local al Comunei Dorna Candrenilor;
- Instrucţiuni, norme, regulamente şi circulare cu caracter dispozitiv primite de la organele centrale ale administraţiei publice;
- Documente ce stau la baza organizării şi desfăşurării licitaţiilor publice pentru închirierea, concesionarea sau vânzarea bunurilor aparţinând domeniului public şi / sau privat al Comunei Dorna Candrenilor: caiete de sarcini, contracte cadru, hotărâri ale Consiliului Local care aprobă organizarea şi desfăşurarea licitaţiei, planuri de amplasare;
- Hotărârile de repartizare a spaţiilor cu destinaţie de locuinţă şi a celor cu altă destinaţie decât cea de locuinţă;
- Planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice de detaliu, planurile urbanistice zonale, planurile de situaţie şi amplasament cu mobilier stradal, construcţii provizorii;
- Lista certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construire, certificatelor de nomenclatură stradală, avizelor de schimbare de destinaţie;
- Lista certificatelor de oportunitate, autorizaţiilor de ocupare a domeniului public, autorizaţiilor eliberate în baza prevederilor O.U.G. nr.44/2008;
- Bugetul local, bilanţul contabil, contul de execuţie al bugetului local;
- Actele normative care reglementează activitatea de stare civilă, numărul naşterilor, căsătoriilor, deceselor, programul de funcţionare al Compartimentului de Stare Civilă – S.P.C.L.E.P. Dorna Candrenilor;
- Actele necesare în vederea instituirii de tutelă, curatelă, asistenţă socială a persoanei vârstnice în vederea încheierii unui act juridic de înstrăinare în scopul intretinerii şi îngrijirii sale;
- Studii de fezabilitate, proiecte tehnice, avize pentru finanţarea şi executarea obiectivelor de investiţii de interes local;
- Orice informaţii privind situaţia unui obiectiv de pe raza Comunei Dorna Candrenilor;
- Situaţia lunară a beneficiarilor de ajutor social;
- Documentaţiile tehnice de execuţie pentru lucrările de investiţii;
- Numele şi prenumele persoanei responsabile cu difuzarea informaţiilor de interes public;
- Structura organizatorică a instituţiei şi a serviciilor subordonate, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe;
- Strategii, programe privind dezvoltarea socială, economică şi turistică a Comunei Dorna Candrenilor;
- Materiale de promovare turistică a Comunei Dorna Candrenilor;
- Materiale informative pentru cetăţeni;
- Raportul anual privind accesul la informaţiile de interes public, conform Legii nr. 544 / 2001;
- Modalităţi de contestare, în situaţia în care o persoană se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate;
- Declaraţiile de avere ale aleşilor locali şi ale funcţionarilor publici din cadrul Primăriei Comunei Dorna Candrenilor;
- Minutele şedinţelor publice organizate în condiţiile Legii nr. 52 / 2003, privind transparenţa decizională în administraţia publică.
- Raportul anual privind transparenţa decizională conform prevederilor Legii nr. 52 / 2003.
- Protocoale de înfrăţire ale Comunei Dorna Candrenilor, cu organe ale autorităţilor publice locale, din diverse ţări.
- Planul Local de Actiune pentru Mediu;
- Prevederi legale pentru mediu;
- Anunturi privind solicitari de obtinere a acordurilor, avizelor de mediu pentru proiecte, planuri, programe, autorizatii de mediu pentru activitati;
- Informatii privind nivelurile impozitelor si taxelor locale, stabilite conform Hotararilor Consiliului Local, modul de calcul al acestora, contribuabilii care beneficiaza de facilitati fiscale.
- Informatii privind activitatea cultural-sportiva desfasurata pe teritoriul Comunei Dorna Candrenilor.
- Lista de achizitii publice, servicii si lucrari.
- Listele cu ofertele declarate castigatoare pentru achizitii publice, servicii si lucrari, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006.
- Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.