- 1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Primăria Comunei Dorna Candrenilor, strada Principală, nr.85, c.p. 727190, Dorna Candrenilor, judeţul Suceava, telefon 0230/575005, fax 0230/575167, email primariadc@yahoo.com
- 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: Se organizează licitație publica conform prevederilor OUG nr. 57/2019 si ale HCL nr. 134/21.12.2021, in vederea vânzării unui teren aparținând domeniului privat al Comunei Dorna Candrenilor, județul Suceava după cum urmează: teren intravilan in suprafața de 3000 mp CF 40032,
- 3. Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
- 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: De la primăria Comunei Dorna Candrenilor.
- 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Achizitii publice din cadrul primăriei Comunei Dorna Candrenilor, cu sediul in Comuna Dorna Candrenilor, județul Suceava
- 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Costul caietului de sarcini este de 50 lei, bani care se vor achita în numerar la casieria unității.
- 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 18/01/2022, ora 15:00
- 4. Informații privind ofertele: Ofertele vor fi redactate în limba română, se depun într-un plic sigilat, unul interior și unul exterior. Acestea se înregistrează în ordinea primirii lor, precizându-se data și ora.
- 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 24/01/2022, ora 10:00
- 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi depusă la Registratura Primăriei Comunei Dorna Candrenilor, Strada Principală, nr. 85, județul Suceava
- 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un exemplar origina
- 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 25/01/2022, la ora 11.00, la sediul Primăriei Primăriei Comunei Dorna Candrenilor, Strada Principală, nr. 85, județul Suceava.
- 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Acțiunea în justiție se poate introduce la secția de contencios administrativ a Tribunalului Suceava, mun. Suceava, Str. Stefan cel Mare nr. 62 , cod 720062 , telefon: 0230/214948, 0230/523290, fax: 0230/522296, e-mail: trsv-birp@just.ro.
- 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 04/01/2022
By candreni in Anunturi, Vanzare Teren on 5 ianuarie 2022