Asistenta Sociala

 

Documente necesare pentru obţinerea indemnizaţiei lunare de către persoana cu deficienţă funcţională gravă

  • copie dupã certificatul de încadrare în grad de handicap;
  • opţiunea persoanei cu deficienţă funcţională gravă;
  • copii după actele de identitate ale membrilor familiei;
  • copie după certificatele de naştere ale membrilor familiei;
  • copie după certificatul de căsătorie;
  • copie după certificatul de deces(acolo unde este cazul);
  • acte medicale din care să rezulte diagnosticul persoanei solicitante a indemnizaţiei lunare;
  • copie după decizia de pensie şi cuponul de pensie al persoanei cu deficienţă funcţională gravă;
  • ancheta socială efectuată de catre membrii SPAS;
  • cererea persoanei cu deficienţă funcţională gravă sau a reprezentantului legal al acestuia, pentru acordarea indemnizaţiei lunare;
  • timbru fiscal de 4 lei;
  • dosar plic.

Documente necesare pentru obţinerea alocaţiei de stat pentru copii

  • copie BI/CI a ambilor părinţi;
  • certificatul de naştere al minorului în copie şi original;
  • declaraţie tip – pentru minorii care au vârsta şcolară şi nu frecventează cursurile şcolare;
  • cerere tip;

Documente necesare pentru obţinerea alocaţiei de susţinere

  • cerere tip;
  • copii ale actelor de identitate ale tuturor membrilor familiei;
  • copii ale certificatelor de naştere pentru toţi membrii familiei;
  • copie certificat de căsătorie;
  • copie certificat de deces(unde este cazul);
  • copie livret de familie actualizat;
  • adeverinţă de la locul de muncă cu venitul net realizat în luna anterioară depunerii cererii, inclusiv nr. şi valoarea lunară a tichetelor de masă(unde este cazul);
  • adeverinţă de la administraţia financiară(FISC);
  • adeverinţă de la oficiul agricol;
  • adeverinţă de la şcoală pentru copiii care frecventează cursurile şcolare, în care să se precizeze dacă beneficiază de bursă şi cuantumul acesteia;
  • adeverinţă pentru beneficiarii de ajutor social;
  • cupoane de pensie pentru părinţii care sunt pensionari(sau pentru cei care beneficiază de pensie de urmaş);
  • cupoane de alocaţie pentru copiii care nu sunt de vârstă şcolară;
  • sentinţa de divorţ/sentinţa de încredinţare minori, definitivă;
  • hotărârea comisiei pentru protecţia copilului/ sentinţa judecătorească pentru minorul pentru care s-a stabilit o masură de protecţie specială;
  • certificat de încadrare în grad de handicap(unde este cazul) sau certificat de amânare şcolară;

Notă:

  • actele se prezintă în original şi copie;
  • venitul net/membru de familie nu trebuie să depăşească 370 lei;
  • dispoziţia de acordare/respingere a dreptului la alocaţie se va înainta la AJPS şi solicitantului;
  • orice modificare intervenită la venitul familiei sau la numărul de membri se aduce la cunoştinţă în termen de 5 zile, primarului;

Documente necesare pentru dosarul de angajare al asistentului personal al persoanei cu handicap grav

Acte necesare asistentului personal

  • copii dupã actele de identitate ale membrilor familiei;
  • copii dupã certificatele de naştere ale membrilor familiei;
  • copie dupã certificatul de cãsãtorie;
  • copie dupã certificatul de deces (unde este cazul);
  • adeverinţã medicalã din care sã rezulte că solicitantul este apt pentru angajare;
  • cazier judiciar;
  • curriculum vitae;
  • declaraţie notarialã;
  • copie dupã diploma de studii;
  • adeverință de la administrația financiarã;
  • carnetul de muncã (în situaţia în care persoana solicitantã beneficiazã de acesta);
  • ancheta socialã efectuatã de cãtre membrii SPAS;
  • cerere de angajare;
  • repartiţie de la AJOFM;
  • dosarul medical;

Acte necesare persoanei cu deficienţă funcţională gravă

  • copii dupã actele de identitate ale membrilor familiei;
  • copii dupã certificatele de naştere ale membrilor familiei;
  • copie dupã certificatul de cãsãtorie;
  • copie dupã certificatul de deces (unde este cazul);
  • opţiunea persoanei cu deficienţă funcţională gravă;
  • acte medicale din care să rezulte diagnosticul;
  • declaraţie din care sã rezulte faptul cã persoana cu deficiențã funcțională gravã nu are încheiat un contract de întreţinere cu o persoanã;
  • copie dupã decizia de pensie și cupon de pensie (în cazul în care existã);

Documente necesare pentru obţinerea indemnizaţiei pentru creşterea copilului până la împlinirea vârstei de 2 ani

  • copie după buletin de identitate solicitant;
  • copii după livret de familie sau buletin de identitate al ambilor soţi şi certificat de cãsãtorie în situaţia în care nu existã livret de familie
  • copii după hotărârea de plasament, sentinţă judecãtoreascã definitivã şi irevocabilã de adopţie, dispoziţia de instituire a tutelei şi numire a tutorelui, hotãrâre judecãtoreascã de încredinţare în vederea adopţiei, hotãrâre de plasament de urgenţã (unde este cazul);
  • copie certificat de naştere copil;
  • copie cerere cãtre unitatea angajatoare prin care se solicitã acordarea concediului pentru îngrijirea copilului pânã la împlinirea vârstei de 2 ani;
  • actele de la AJOFM pentru solicitantul care este beneficiar de ajutor de somaj;
  • certificat fiscal;
  • cerere tip şi declaraţie tip completate de solicitant şi soţul acestuia;
  • adeverinţă tip completată de către reprezentantul unităţii angajatoare;
  • contract de asigurări(unde este cazul);

Copia dupa cerere va fi:

  • înregistrată;
  • aprobatã;
  • conformă cu originalul;
  • semnată şi ştampilată de administrator;

Noutati »

Sedinta ordinara din 27.09.2024

SKM_C22724110114310

 

Sedinta extraordinara de indata 09.09.2024

sedinta extraordinara de indata 09.09.2024

 

Delimitare sectii de votare

delimitare sectii de votare

 

Convocare

convocare

 

Hotarare validare Primar

Hotarare validare Primar

 
 
noiembrie 2024
L Ma Mi J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Curs valutar BNR