Documente necesare pentru obţinerea indemnizaţiei lunare de către persoana cu deficienţă funcţională gravă
- copie dupã certificatul de încadrare în grad de handicap;
- opţiunea persoanei cu deficienţă funcţională gravă;
- copii după actele de identitate ale membrilor familiei;
- copie după certificatele de naştere ale membrilor familiei;
- copie după certificatul de căsătorie;
- copie după certificatul de deces(acolo unde este cazul);
- acte medicale din care să rezulte diagnosticul persoanei solicitante a indemnizaţiei lunare;
- copie după decizia de pensie şi cuponul de pensie al persoanei cu deficienţă funcţională gravă;
- ancheta socială efectuată de catre membrii SPAS;
- cererea persoanei cu deficienţă funcţională gravă sau a reprezentantului legal al acestuia, pentru acordarea indemnizaţiei lunare;
- timbru fiscal de 4 lei;
- dosar plic.
Documente necesare pentru obţinerea alocaţiei de stat pentru copii
- copie BI/CI a ambilor părinţi;
- certificatul de naştere al minorului în copie şi original;
- declaraţie tip – pentru minorii care au vârsta şcolară şi nu frecventează cursurile şcolare;
- cerere tip;
Documente necesare pentru obţinerea alocaţiei de susţinere
- cerere tip;
- copii ale actelor de identitate ale tuturor membrilor familiei;
- copii ale certificatelor de naştere pentru toţi membrii familiei;
- copie certificat de căsătorie;
- copie certificat de deces(unde este cazul);
- copie livret de familie actualizat;
- adeverinţă de la locul de muncă cu venitul net realizat în luna anterioară depunerii cererii, inclusiv nr. şi valoarea lunară a tichetelor de masă(unde este cazul);
- adeverinţă de la administraţia financiară(FISC);
- adeverinţă de la oficiul agricol;
- adeverinţă de la şcoală pentru copiii care frecventează cursurile şcolare, în care să se precizeze dacă beneficiază de bursă şi cuantumul acesteia;
- adeverinţă pentru beneficiarii de ajutor social;
- cupoane de pensie pentru părinţii care sunt pensionari(sau pentru cei care beneficiază de pensie de urmaş);
- cupoane de alocaţie pentru copiii care nu sunt de vârstă şcolară;
- sentinţa de divorţ/sentinţa de încredinţare minori, definitivă;
- hotărârea comisiei pentru protecţia copilului/ sentinţa judecătorească pentru minorul pentru care s-a stabilit o masură de protecţie specială;
- certificat de încadrare în grad de handicap(unde este cazul) sau certificat de amânare şcolară;
Notă:
- actele se prezintă în original şi copie;
- venitul net/membru de familie nu trebuie să depăşească 370 lei;
- dispoziţia de acordare/respingere a dreptului la alocaţie se va înainta la AJPS şi solicitantului;
- orice modificare intervenită la venitul familiei sau la numărul de membri se aduce la cunoştinţă în termen de 5 zile, primarului;
Documente necesare pentru dosarul de angajare al asistentului personal al persoanei cu handicap grav
Acte necesare asistentului personal
- copii dupã actele de identitate ale membrilor familiei;
- copii dupã certificatele de naştere ale membrilor familiei;
- copie dupã certificatul de cãsãtorie;
- copie dupã certificatul de deces (unde este cazul);
- adeverinţã medicalã din care sã rezulte că solicitantul este apt pentru angajare;
- cazier judiciar;
- curriculum vitae;
- declaraţie notarialã;
- copie dupã diploma de studii;
- adeverință de la administrația financiarã;
- carnetul de muncã (în situaţia în care persoana solicitantã beneficiazã de acesta);
- ancheta socialã efectuatã de cãtre membrii SPAS;
- cerere de angajare;
- repartiţie de la AJOFM;
- dosarul medical;
Acte necesare persoanei cu deficienţă funcţională gravă
- copii dupã actele de identitate ale membrilor familiei;
- copii dupã certificatele de naştere ale membrilor familiei;
- copie dupã certificatul de cãsãtorie;
- copie dupã certificatul de deces (unde este cazul);
- opţiunea persoanei cu deficienţă funcţională gravă;
- acte medicale din care să rezulte diagnosticul;
- declaraţie din care sã rezulte faptul cã persoana cu deficiențã funcțională gravã nu are încheiat un contract de întreţinere cu o persoanã;
- copie dupã decizia de pensie și cupon de pensie (în cazul în care existã);
Documente necesare pentru obţinerea indemnizaţiei pentru creşterea copilului până la împlinirea vârstei de 2 ani
- copie după buletin de identitate solicitant;
- copii după livret de familie sau buletin de identitate al ambilor soţi şi certificat de cãsãtorie în situaţia în care nu existã livret de familie
- copii după hotărârea de plasament, sentinţă judecãtoreascã definitivã şi irevocabilã de adopţie, dispoziţia de instituire a tutelei şi numire a tutorelui, hotãrâre judecãtoreascã de încredinţare în vederea adopţiei, hotãrâre de plasament de urgenţã (unde este cazul);
- copie certificat de naştere copil;
- copie cerere cãtre unitatea angajatoare prin care se solicitã acordarea concediului pentru îngrijirea copilului pânã la împlinirea vârstei de 2 ani;
- actele de la AJOFM pentru solicitantul care este beneficiar de ajutor de somaj;
- certificat fiscal;
- cerere tip şi declaraţie tip completate de solicitant şi soţul acestuia;
- adeverinţă tip completată de către reprezentantul unităţii angajatoare;
- contract de asigurări(unde este cazul);
Copia dupa cerere va fi:
- înregistrată;
- aprobatã;
- conformă cu originalul;
- semnată şi ştampilată de administrator;